مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-07اقتصادي

ابلاغ توزیع 278 تن مرغ و گوشت منجمد در همدان


مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان از ابلاغ سهمیه گوشت و مرغ منجمد به همدان خبر داد و گفت: توزیع سهمیه 278 تن گوشت و مرغ منجمد در استان همدان ابلاغ شده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان از ابلاغ سهمیه گوشت و مرغ منجمد به همدان خبر داد و گفت: توزیع سهمیه 278 تن گوشت و مرغ منجمد در استان همدان ابلاغ شده است.

ابوالفضل اینانلو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 220 تن مرغ منجمد و 58 تن گوشت قرمز منجمد وارداتی به استان همدان اختصاص داده شده است که به محض اعلام کارگروه تنظیم بازار استان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به ابلاغ سهمیه 220 تنی مرغ منجمد به استان، تصریح کرد: مرغ منجمد با قیمت 14 هزار تومان برای عاملان توزیع و با قیمت 15 هزار و 500 تومان برای مصرف کننده توزیع خواهد شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان با بیان اینکه توزیع 58 تن گوشت قرمز منجمد وارداتی به استان ابلاغ شده است، یادآور شد: قیمت گوشت قرمز منجمد برای عاملان توزیع 77 هزار تومان و برای مصرف کننده 80 هزار تومان درنظر گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه روند توزیع نهاده های دامی نسبت به ماه های گذشته بهتر شده است، افزود: از ابتدای بهمن تا 16 اسفندماه سال جاری با هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان 22 هزار و 959 تن نهاده دامی از محل ذخایر استراتژیک شرکت پشتیبانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ توزیع 278 تن مرغ و گوشت منجمد در همدان

ابلاغ توزیع 278 تن مرغ و گوشت منجمد در همدان