مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-07فرهنگي

«رسانه و دلهره های کودکی» منتشر شد/حقایقی دردناک از تاثیرات رسانه


کتاب «رسانه و دلهره های کودکی؛ حقایق ناخوشایند درباره تاثیرات نامریی رسانه ها بر زندگی کودکان و نوجوانان» نوشته شهاب الدین شایگان توسط انتشارات پژواک آرمان منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب رسانه و دلهره های کودکی؛ حقایق ناخوشایند درباره تاثیرات نامریی رسانه ها بر زندگی کودکان و نوجوانان نوشته شهاب الدین شایگان توسط انتشارات پژواک آرمان منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات پژواک آرمان، کتاب رسانه و دلهره های کودکی؛ حقایق ناخوشایند درباره تاثیرات نامریی رسانه ها بر زندگی کودکان و نوجوانان نوشته شهاب الدین شایگان به تازگی توسط انتشارات پژواک آرمان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

به گفته مولف این اثر، کتاب رسانه و دلهره های کودکی ویژه والدین و مربیان کودک نوشته شده است.

زیرا در فضای رسانه ای که امروزه با آن مواجه هستیم و خشونت امری عادی تلقی می شود، مصرف گرایی و رفاه زدگی تشویق و ترویج می شود و لمپنیسم دیجیتال به سلبریتی و اسطوره مبدل شده، وظیفه والدین در قبال پرورش فکری فرزندانشان بیش از پیش سخت و حساس شده و آنان را به چالشی جدی فرا می خواند.

شهاب الدین شایگان می گوید این اثر حاصل چهارسال تحقیق، پژوهش و ترجمه ده ها منبع معتبر بین المللی در راستای تعاملات کودکان و نوجوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رسانه و دلهره های کودکی» منتشر شد/حقایقی دردناک از تاثیرات رسانه

«رسانه و دلهره های کودکی» منتشر شد/حقایقی دردناک از تاثیرات رسانه