مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-07ورزشي

درخشش فارس در مسابقات ژیمناستیک جوانان ایران


مسئول کمیته هنری ژیمناستیک استان فارس گفت: ورزشکاران فارس با کسب 2 مدال طلا در مسابقات قهرمانی ژیمناستیک هنری کشور، خوش درخشیدند.

- فریدون کوچکی گفت: در مسابقاتی که به مناسبت دهه مبارک فجر به صورت مجازی و با شرکت 43 ورزشکار در 6 وسیله ورزشی ژیمناستیک شامل زمینی، خرک حلقه، دارحلقه، پرش خرک، پارالل و بارفیکس برگزار شد، ورزشکاران از 16 استان کردستان، مازندران، هرمزگان، لرستان، آذربایجان شرقی، قزوین، یزد، تهران، کرمان، البرز، فارس، مرکزی، اردبیل، خراسان شمالی و خراسان رضوی مورد قضاوت داوران بین المللی قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی هیئت ژیمناستیک فارس، کوچکی افزود: در این دوره از رقابت ها ناصر گلچین، داور برجسته استان فارسی نیز در کنار دیگر داوران کشور به بررسی ویدیوهای ارسالی پرداخت.

کوچکی با بیان اینکه ورزشکاران استان فارس از سطح قابل قبولی در مسابقات ملی و بین المللی برخوردارند، ابراز امیدواری کرد شاهد مدال آوری بیشتر این قهرمانان در عرصه های مختلف باشیم.

براساس این گزارش در مسابقات مذکور، محمدخالد شبانی از شهرستان نی ریز در حرکات زمینی و حسین قانع از شهرستان شیراز در رشته خرک زمینی موفق به کسب عنوان اول شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش فارس در مسابقات ژیمناستیک جوانان ایران

درخشش فارس در مسابقات ژیمناستیک جوانان ایران