مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-07فرهنگي

نویسندگان کودک و نوجوان با تغییرات نسل حرکت کنند


نویسنده حوزه ادبیات کودک و نوجوان معتقد است، حرکت با تغییرات نسل و همراهی با شرایط روز مخاطب کودک و نوجوان از عوامل اصلی موفقیت در این گونه از ادبیات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، احمد اکبرپور از نویسندگان مؤلف ادبیات کودک و نوجوان در سطح کشور است که تفاوت و تمایز های خاص آثار او، این نویسنده را به چهره ای موفق و اثرگذار تبدیل کرده که همواره آثارس مورد توجه مخاطبین و جشنواره های فرهنگی داخلی و خارجی بوده است.

تعدادی از آثار او نظیر قطار آن شب و شب به خیر فرمانده، به چند زبان ترجمه شده و در مجامع بین المللی مطرح شده اند و یا این که دستمایه آثار سینمایی قرار گرفتند.

  احمد اکبرپور از نویسندگانی است که شور و نشاط کودکی و نوجوانی همراه با دستمایه های فانتزی و و تخیل در آثار او موج می زند.

خیال پردازی یکی از عناصر شیرین آثار او است که مخاطب کودک و حتی بزرگسال را با خود همراه می کند چرا که پیامی زنده و گویا در این آثار سیال و شناور است.

مخاطب علاوه بر اینکه ساعاتی را همراه آثار او تفریح می کند، سفری در گذر زمان به آیین های بومی و تالمات درونی انسانها دارد.

همچنین شخصیت پردازی در آثار او به شیوه ای متفاوت و اثرگذار شکل گرفته، شخصیت هایی که نظیر آنها را اگرچه در جامعه و اطراف خود مشاهده می کنیم اما با عناصری آمیخته شده اند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسندگان کودک و نوجوان با تغییرات نسل حرکت کنند

نویسندگان کودک و نوجوان با تغییرات نسل حرکت کنند