مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-07فرهنگي

پوستر جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان رونمایی شد


پوستر شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان روز گذشته با حضور رییس شورای اسلامی شهر، شهردار کاشان، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحدودیت های زیادی را ایجاد کرده به گونه ای که این محدودیت ها باعث شکوفایی نگاه ها و تقویت برگزاری جشنواره شده است و سعی ما نیز در برگزاری هر چه بهتر این حرکت فرهنگی و هنری خواهد بود.

در پایان این جلسه از پوستر این رویداد هنری که با تکیه بر نمادهای تصویری نظیر بز سیلک به عنوان تندیس جشنواره و پرده تئاتر توسط حسین آقامیری طراحی و تایپوگرافی آن توسط حمیدرضا قاسمی فرد انجام شده است، رونمایی شد.

نکته قابل توجه دیگر در این پوستر آن است که شرایط کرونایی و فضای سرد این روزهای تئاتر در رنگ بندی و هویت پوستر تاثیر گذار بوده است و تمام فرم های لی آوت و تایتل بر مبنای فرم های صحنه آمده و از قالب خوشنویسی خارج شده تا فضای بهتری را نسبت به این دوره ایجاد کند.

شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در 4 بخش مسابقه صحنه ای، نمایش های کودک و نوجوان، مهمـــان و ویژه و بخش مسابقه نمایشنامه نویسی با موضوع آزاد به دبیری خیام وقارکاشانی، از نیمه اسفند ماه با بخش اتوبوس تئاتر به عنوان بخش جنبی جشنواره شروع شد که این برنامه تا پایان هفته جاری در نقاط مختلف شهر و چند شهر اطراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان رونمایی شد

پوستر جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان رونمایی شد