مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-07اقتصادي

دستگاه های اجرایی مصوبات دولت را پیگیری کنند/کمک به تولید وظیفه مسئولان است


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: تمامی دستگاه های اجرایی موظف هستند مصوبات دولت را اجرایی کنند و قانون را تفسیر نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری صبح امروز در جلسه کارگروه اقتصادی، سرمایه گذاری و اشتغال استان کردستان، اظهار کرد: تعدادی از مکاتباتی که برای پیگیری بوده و مصوباتی که در جلسات گذشته اعلام شده متاسفانه توسط دستگاه های اجرایی پاسخگو نبوده اند و انتظار می رود اقدامات صورت گرفته بازگویی شود.

وی افزود: رهاسازی ماهی در سدهای استان در جلسه گذشته مصوب شد که تا امروز توسط آب منطقه ای استان اجرایی نشده است و باید در این مورد تصمیم گیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ادامه داد: در راستای ایجاد اشتغال جدید و راه اندازی واحدهای تولیدی جدید شهرک صنعتی سرینجیانه سنندج در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر مشکل تامین آب مورد نیاز برای سرمایه گذاران مهمترین مشکل آن است که باید این موضوع هرچه سریعتر رفع شود.

جعفری یادآور شد: براساس آخرین توافقات انجام شده قرار بر این بود که از طریق یک سامانه انتقال از آب شرب سنندج، آب مورد نیاز شهرک تامین شود که پیگیر این مسئله هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی مصوبات دولت را پیگیری کنند/کمک به تولید وظیفه مسئولان است

دستگاه های اجرایی مصوبات دولت را پیگیری کنند/کمک به تولید وظیفه مسئولان است