مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-07پزشكي

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در خراسان جنوبی


با توجه به دریافت دومین محموله واکسن کرونا در خراسان جنوبی، مرحله دوم واکسیناسیون کرونا از امروز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، کامبیز مهدی زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به دریافت دومین محموله واکسن کرونا در خراسان جنوبی، مرحله دوم واکسیناسیون کرونا از امروز آغاز شد.

وی افزود: مرحله دوم واکسیناسیون کرونا برای جامعه هدف در استان خراسان جنوبی از جمله همکاران حوزه بهداشت و درمان  امروز آغاز خواهد شد.

مهدی زاده افزود: اولویت اول همکارانی هستند که در حوزه درمان حدود 21 روز قبل واکسن مرحله اول را دریافت کردند و این واکسن موجود بود بنابراین واکسن نوبت دوم را هم دریافت می کنند و ایمنی آنان کامل می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: واکسیناسیون همکاران حوزه درمان، بهداشت، فوریت های پزشکی و آرامستان ها البته افرادی که در کفن و دفن متوفیان فعالیت دارند نیز از امروز آغاز می شود.

مهدی زاده عنوان داشت: همچنین جمع محدودی از ایثارگران از امروز واکسینه می شوند و واکسن سالمندان مستقر در آسایشگاه ها نیز تامین شده است اما با توجه به اینکه باید دستورالعمل خاصی دریافت شود به محض دریافت این دستورالعمل، واکسیناسیون این افراد را هم شروع می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در خراسان جنوبی

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در خراسان جنوبی