مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-07اقتصادي

جریمه های سنگین در انتظار قاچاقچیان چوب در زنجان


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: جریمه های سنگین در انتظار قاچاقچیان چوب است تا از طمع افراد جلوگیری شود.

- رضا مهدیون امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در 11 ماه گذشته از سال جاری 60 فقره کشفیات قاچاق چوب انجام شده است.

  فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه در زمینه قاچاق چوب در سال جاری 60 نفر بازداشت و به مراجع قضایی معرفی شدند، عنوان کرد: کشفیات قاچاق چوب در استان زنجان 33 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از سامانه 139، اطلاع رسانی سرعت بیشتری گرفته است، بیان کرد: مردم نیز در این زمینه می توانند یاریگر منابع طبیعی هستند همچنین تماس با شماره 1504 نیز در حدود 93 درصد رشد داشته که بیانگر اعتماد مردم به این اداره کل بوده است.

مهدیون یکی از آسیب های وارده به مراتع را از طریق دام غیرمجاز خواند و گفت: 184 فقره اخراج دام از مراتع در طول 11 ماه گذشته انجام گرفته است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان افزود: آتش سوزی مراتع در سال جاری حدود 10 درصد در سطح استان کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در امر پیشگیری از وقوع قطع و خرید و فروش درختان ممنوعه اقدامات لازم صورت گرفته است، ادامه داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه های سنگین در انتظار قاچاقچیان چوب در زنجان

جریمه های سنگین در انتظار قاچاقچیان چوب در زنجان