مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 04:402021-03-07سياسي

وضعیت نامعلوم سفر به مشهد


بنا بر اظهارات مسئولان خراسان رضوی، 25 اسفندماه و فقط پنج روز مانده به عید نوروز، در جلسه ستاد ملی کرونا در رابطه با سفر به مشهد تصمیم گیری خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی بنا بر اظهارات مسئولان خراسان رضوی، 25 اسفندماه و فقط پنج روز مانده به عید نوروز، در جلسه ستاد ملی کرونا در رابطه با سفر به مشهد تصمیم گیری خواهد شد.

درست یک روز بعد از اینکه وزیر بهداشت اعلام کرد حتی نباید در فکر وخیال هم تدارک سفر را تصور کنیم ، اظهارنظر ابوالفضل مکرمی فر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در تاریخ 14 اسفند و در مراسم آغاز یک تور گردشگری شهری در مشهد مبنی بر دعوت از افراد برای سفر به خراسان رضوی همه توجه ها را به خود جلب کرد و با انتقادات گسترده نیز روبه رو شد.

او بیان کرده بود: هیچ محدودیتی در راستای حضور مسافر در هیچ نقطه ای از استان خراسان رضوی وجود ندارد و از تمام افراد دعوت می کنیم با رعایت پروتکل ها به خراسان سفر داشته باشند .

روز گذشته تکلیف برخی سفرهای نوروزی مشخص شد و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که در شهرهای قرمز و نارنجی سفر کاملا ممنوع است و در سایر شهرها اعم از زرد و آبی با رعایت پروتکل های بسیار سختگیرانه سفرهای ضروری انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامعلوم سفر به مشهد

وضعیت نامعلوم سفر به مشهد