مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 17:552021-03-06حوادث

قتل عام خانوادگی در کمتر از 6 ساعت در تهران


راز قتل هولناک سه عضو یک خانواده که با نقشه دختر بزرگ خانواده و همدستی دو مرد طراحی و اجرا شده بود، پس از 40 روز با اظهارات پسر جوانی به پلیس فاش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، شامگاه سه شنبه 12 اسفند، پسر جوانی به اداره آگاهی مرکز رفت و به افسر نگهبان گفت: من از یک قتل عام خانوادگی فجیع با خبر هستم و به خاطر عذاب وجدان، تصمیم گرفتم راز این قتل ها را برملا کنم.

به دنبال اظهارات پسر جوان، او دقایقی بعد در مقابل افسر کشیک قتل اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و گفت: من در بازار موبایل کار می کنم و خانه مان در محدوده بلوار ابوذر است.

حدود 10 روز قبل، یکی از دوستانم را در خیابان دیدم و همراه او به خانه دوست دخترش رفتم وقتی وارد خانه آنها شدم برای شستن دست و صورتم می خواستم به دستشویی بروم اما چون با خانه آنها آشنایی نداشتم به اشتباه وارد حمام شدم اما ناگهان با مشاهده صحنه ای عجیب در جا خشکم زد.

داخل حمام با جسد زن و مردی میانسال رو به رو شدم.

از ترس بلافاصله در را بستم و به اتاق برگشتم.

بعد هم به بهانه ای خیلی زود خانه را ترک کردم.

به دنبال اظهارات پسر جوان، موضوع به بازپرس حبیب الله صادقی اعلام شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به سرپرستی مهدی مسلمی، رییس اداره جرایم جنایی، تیم تشخیص هویت و متخصصان پزشکی قانونی راهی محل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل عام خانوادگی در کمتر از 6 ساعت در تهران

قتل عام خانوادگی در کمتر از 6 ساعت در تهران