مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-06سياسي

شهردار منتخب اهواز فاقد صلاحیت قانونی است


یک عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه شهردار منتخب اهواز فاقد صلاحیت قانونی است، گفت: شرط انتخاب شهردار شهرهای بالای یک میلیون نفر، داشتن سابقه حداقل 9 سال مدیریت ارشد است که نوشادی هیچ سابقه ای در این زمینه ندارد.

- اسکندر لطفعلی زاده عضو شورای شهر اهواز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: معارفه شهردار جدید اهواز غیر قانونی بود چرا که ابتدا باید این مصوبه شورا در هیئت تطبیق فرمانداری نیز به تصویب برسد.

وی با بیان اینکه نوشادی شهردار منتخب شورای شهر فاقد صلاحیت قانونی است، گفت: وی سابقه معاونت شهرداری را دارد اما باتوجه با آیین نامه اجرایی دولت، این سمت جزء مدیران میانی است؛ شرط انتخاب شهردار شهرهای بالای یک میلیون نفر داشتن سابقه حداقل 9 سال مدیریت ارشد است که نوشادی هیچ سابقه ای در این زمینه ندارد.

عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد: قطعا مصوبه شورا توسط عدالت اداری کشور رد می شود به همین دلیل توصیه می کنم که شورای شهر این تخلف را مرتکب نشود و نباید با آبرو و اعتبار شورای شهر بیش از این بازی کرد.

لطفعلی زاده افزود: بنده در جلسه شورا پیشنهاد انتخاب جامعی به عنوان سرپرست شهرداری را داشتم تا فرصت برای انتخاب یک شهردار باصلاحیت به وجود آید اما فلسفی و اعضای جمنایی شورای شهر با انتصاب این گزینه انقلابی مخالفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار منتخب اهواز فاقد صلاحیت قانونی است

شهردار منتخب اهواز فاقد صلاحیت قانونی است