مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-06فرهنگي

واکنش رهبری به روبوسی کیارستمی با یک خانم در جشنواره کن (+فیلم)


عباس کیارستمی برای دریافت نخل طلا روی صحنه جشنواره کن رفته بود که کاترین دنو، بازیگر مشهور فرانسوی به طرفش آمده و با او روبوسی کرد.

- واکنش رهبری به روبوسی کیارستمی با یک خانم در جشنواره کن (+فیلم) عباس کیارستمی برای دریافت نخل طلا روی صحنه جشنواره کن رفته بود که کاترین دنو، بازیگر مشهور فرانسوی به طرفش آمده و با او روبوسی کرد.

عزت الله ضرغامی در یک ویدئو از واکنش مقام معظم رهبری به اتفاق روبوسی عباس کیارستمی (کارگردان مشهور ایرانی) و کاترین دونو (بازیگر معروف فرانسوی) پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران اصل ماجرا این است که عباس کیارستمی در سال 1377 جایزه نخل طلای جشنواره کن را برای فیلم طعم گیلاس دریافت کرد.

هنگامی که عباس کیارستمی برای دریافت نخل طلا روی صحنه جشنواره کن رفت بعد از دریافت جایزه کاترین دنو ( به عنوان اهدا کننده جایزه به روی صحنه آمده بود) به طرفش آمده و با او روبوسی کرد.

این اتفاق در داخل کشور با نقد و حرف و حدیث فراوان همراه شد.

هنگام بازگشت در فرودگاه مهرآباد تهران، تعدادی به فرودگاه رفته و قصد ضرب وشتم او را داشتند.

حال ضرغامی در ویدیویی به شرح واکنش مقام معظم رهبری به این اتفاق پرداخته است، البته قابل ذکر است که این ویدیو که جدیدا دوباره در فضای مجازی بازنشر می شود اولین بار در شهریور سال 1397 در صفحه اینستاگرام ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رهبری به روبوسی کیارستمی با یک خانم در جشنواره کن (+فیلم)

واکنش رهبری به روبوسی کیارستمی با یک خانم در جشنواره کن (+فیلم)