مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-06اقتصادي

افزایش 30 درصدی تقاضا برای پذیرش فرزندخواندگی


معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی از افزایش 30 درصدی تقاضا برای پذیرش فرزندخواندگی در کشور خبر داد.

- حبیب الله مسعودی فرید در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران که روز شنبه در سالن جلسات شیرخوارگاه شکوفه برگزارشد، با اشاره به اهمیت خدمات بیمه ای اظهار کرد: طبق توافقات انجام شده، معلولان و زنان سرپرست خانواری که در شهرهای زیر 20 هزار نفر و مناطق روستایی و عشایری سکونت دارند، می توانند از بیمه برخوردار شوند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح بیمه معلولین و زنان سرپرست خانوار از برنامه های مهم و در راستای توانمند سازی این قشر است، افزود: دولت در سال اول اجرای این طرح حق بیمه تمام افراد تحت پوشش را پرداخت می کند و برای سال های بعد 10 درصد از حق بیمه از سوی سازمان بهزیستی و بقیه توسط بیمه شدگان پرداخت خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه خدمات بیمه ای در امتداد به روز رسانی خدمات قابل ارائه به افراد تحت پوشش انجام می شود، تصریح کرد: این افراد با پرداخت حق بیمه از مزایای دریافت حقوق بازنشستگی بهره مند خواهند شد.

مسعودی فرید از افزایش تقاضا برای فرزندخواندگی خبر داد و گفت: با تصویب قانون حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست از سوی مجلس شورای اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی تقاضا برای پذیرش فرزندخواندگی

افزایش 30 درصدی تقاضا برای پذیرش فرزندخواندگی