مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-06ورزشي

سقوط هفت نیمکت


پارسال از مجموع 16 تیم، کادر فنی 13 تیم تغییر کرد.

آیا لیگ بیستم می تواند رکورد لیگ نوزدهم را بشکند؟ تازه هفته های سرنوشت سازتر در راه است! - پارسال از مجموع 16 تیم، کادر فنی 13 تیم تغییر کرد.

آیا لیگ بیستم می تواند رکورد لیگ نوزدهم را بشکند؟ تازه هفته های سرنوشت سازتر در راه است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: اگر قرار به برشمردن ویژگی های فوتبال ایران باشد، بدون تردید یکی از مهم ترین خصوصیات این رشته ورزشی در آن بی ثباتی است.

اینجا شما نمی توانید روی هیچ چیز برای یک مدت طولانی حساب کنید؛ از مالکیت باشگاه ها تا مدیران و مربیان تیم ها.

پایان همین هفته گذشته مالکیت باشگاه شهرخودرو به طور رسمی از فرهاد حمیداوی سلب شد و تیم موقتا در اختیار مقامات استانی قرار گرفت.

این یعنی باشگاه مشهدی در عمرش که هنوز به 10 سال هم نمی رسد، سه مالک مختلف داشته و مالک چهارم نیز به زودی باشگاه را از اداره کل ورزش استان تحویل خواهد گرفت.

در مثالی دیگر در دهه نود، پرسپولیس 14 مدیرعامل داشته و در استقلال هم در همین بازه زمانی 9 نفر روی صندلی مدیریت نشسته اند.

مهدی قائدی به عنوان یکی از جوان ترین فوتبالیست های ایران طی تنها چهار سال حضورش در استقلال با شش سرمربی مختلف کار کرده که یکی از این شش نفر، یعنی فرهاد مجیدی در سه دوره مختلف مربی او بوده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط هفت نیمکت

سقوط هفت نیمکت