مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-06سياسي

طرح الحاق دانشگاه صنعتی به دانشگاه بیرجند لغو شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به وزیر علوم در خصوص مسئله الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: در مقطع کنونی طرح مذکور به صورت شتاب زده و بدون انجام کار کارشناسی دقیق ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی در پی مسئله الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند با دانشگاه بیرجند نامه ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ارسال کرد.

متن نامه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به وزیر علوم به شرح ذیل است: جناب آقای دکتر منصور غلامی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری با اهداء سلام و تحیات احتراماً همانگونه که مستحضرید از جمله افتخارات و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی به کارگیری نخبگان علمی جوان مجهز به سلاح ایمان و علم است که مایه مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند.

لذا صیانت از دستاورد عظیم آموزش عالی و تحقق عدالت آموزشی در نقاط مختلف کشور و خصوصاً مناطق کم برخوردار به عنوان یکی از مهمترین رسالت های مدیران کشور باید مورد اهتمام ویژه واقع گردد.

شایان ذکر است مقام معظم رهبری از بیرجند بعنوان شهر علم و ایمان یاد نموده اند و این استان مفتخر به دو هزار شهید در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین مهد بزرگانی همچون آیت الله سیدحسن تهامی، آیت الله آیتی، آیت الله عارفی، آیت الله هادوی و پدران بزرگ علمی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح الحاق دانشگاه صنعتی به دانشگاه بیرجند لغو شود

طرح الحاق دانشگاه صنعتی به دانشگاه بیرجند لغو شود