مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-06پزشكي

115هزار واحدخون دراصفهان اهدا شد/نیاز استان به همه گروه های خونی


مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: 115 هزار واحد خون در 11 ما امسال در استان اصفهان اهدا شده است.

- علی فتوحی در گفت وگو با جراحی های انتخابی با سرعت و شتاب بیشتری در مراکز درمانی انجام می شود، ابراز داشت: همچنین باید توجه داشت که مصرف کنندگان دائمی خون استان نیز باید شارژ خونی لازم را برای ایام نوروز داشته باشند.

مراجعه روزانه 550 اهدا کننده خون به مراکز انتقال خون اصفهان مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر 550 نفر برای اهدای خون به مراکز اهدای خون استان اصفهان مراجعه می کنند، ادامه داد: از این تعداد حدود 400 نفر موفق به اهدای خون می شوند.

وی با بیان اینکه چنانچه تعداد مراجعات اهدای خون در استان به 650 و در شهرستان اصفهان به 500 نفر برسد حاشیه امنی در زمینه ذخیره های خونی خواهیم داشت، ادامه داد: باید توجه داشت که در حال حاضر هفت مرکز در شهرستان های استان اصفهان به جز اصفهان برای اهدای خون فعال است.

مشکل تأمین اعتبار برای توسعه مراکز اهدای خون در اصفهان فتوحی با بیان اینکه با بیان اینکه برای توسعه مراکز اهدای خون استان اصفهان به علت رعایت استانداردهای زیرساختی و فنی از نظر تأمین اعتبار با مشکل مواجه هستیم، ادامه داد: با این شرایط توسعه مراکز را در دستور کار خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

115هزار واحدخون دراصفهان اهدا شد/نیاز استان به همه گروه های خونی

115هزار واحدخون دراصفهان اهدا شد/نیاز استان به همه گروه های خونی