مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-06سياسي

آغاز نظارت نوروزی تعزیرات/مردم گرانفروشی ها را به 135 و 124 اعلام کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حسن سرابیان افزود: امسال با توجه به تأکید های مقام معظم رهبری مبنی بر ورود جدی برای برخورد با تخلفات و موضوع تحریم ها، - معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی از آغاز طرح نظارت نوروزی با عنوان تسهیل کسب و کار نوروزی سال 1400 از امروز 16 اسفند و تا 15 فروردین 1400 خبر داد و از مردم خواست موارد گرانفروشی ها را به سامانه 124 و 135 اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حسن سرابیان افزود: امسال با توجه به تأکید های مقام معظم رهبری مبنی بر ورود جدی برای برخورد با تخلفات و موضوع تحریم ها، با برپایی گشت های مشترک ورود جدی در بازار داشتیم.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری 500 هزار پرونده در تعزیرات رسیدگی شده و حدود 250 هزار پرونده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و بقیه توسط سایر دستگاه های نظارتی در قالب گشت های مشترک تشکیل و رسیدگی شده است.

سرابیان خاطرنشان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات است، اما وظیفه قانونی و شرعی دارد و همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند که تعزیرات باید ورود جدی داشته باشد، منتظر ارجاع پرونده تخلف نمی مانیم و طبق ماده 19 آیین نامه تعزیرات اختیار قانونی برای راه اندازی شعب سیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نظارت نوروزی تعزیرات/مردم گرانفروشی ها را به 135 و 124 اعلام کنند

آغاز نظارت نوروزی تعزیرات/مردم گرانفروشی ها را به 135 و 124 اعلام کنند