مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-06حوادث

ارسال تصاویر شخصی مادر توسط کودک به مخاطبین دردساز شد


رییس پلیس فتا استان بوشهر از کشف یک پرونده انتشار عکس های خصوصی خبر داد و گفت: از ذخیره تصاویر شخصی در تجهیزات هوشمند همراه خود خودداری کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ مهدی قاسمی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان، مبنی بر اینکه فردی وی را تهدید به انتشار تصاویر و فیلم های خصوصی اش در شبکه های اجتماعی کرده است، موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در بررسی علمی کارشناسان سایبری پلیس، مشخص شد که فرزند خردسال شاکی که در حال انجام بازی اینترنتی با تلفن همراه مادرش بوده که وارد گالری تصاویر شده و به صورت اتفاقی، تعدادی عکس شخصی مادر را به شماره همراه فردی که در مخاطبین گوشی ثبت شده بوده، ارسال کرده است.

این مقام مسئول اظهار داشت، در تحقیقات تکمیلی صورت پذیرفته هویت متهم و مخفیگاه وی مشخص شد که با هماهنگی قضایی، این مجرم سایبری طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و با بررسی تجهیزات مکشوفه، تصاویر و فیلم های خصوصی مربوط به شاکیه نیز مشاهده شد.

سرهنگ قاسمی به کاربران فضای مجازی هشدار داد: از ذخیره تصاویر شخصی در تجهیزات هوشمند همراه خودداری کنند و به هیچ عنوان فضای مجازی و تجهیزات دیجیتال همراه را که به اینترنت متصل می کنند به عنوان حریم خصوصی و فضای امن تلقی نکرده و در صورتی تصویربرداری از هر موضوع خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال تصاویر شخصی مادر توسط کودک به مخاطبین دردساز شد

ارسال تصاویر شخصی مادر توسط کودک به مخاطبین دردساز شد