مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-06بين الملل

نظرسنجی آسوشیتدپرس درصد تایید عملکرد شغلی بایدن را 60 درصد اعلام کرد


نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد، اکثریت قاطعی از آمریکایی ها می گویند عملکرد شغلی جو بایدن، رییس جمهور آمریکا را تایید می کنند و حتی پاسخ دهندگان بیشتری به بایدن به خاطر مدیریتش در زمینه پاندمی کرونا نمره مثبت می دهند.

- نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد، اکثریت قاطعی از آمریکایی ها می گویند عملکرد شغلی جو بایدن، رییس جمهور آمریکا را تایید می کنند و حتی پاسخ دهندگان بیشتری به بایدن به خاطر مدیریتش در زمینه پاندمی کرونا نمره مثبت می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته نشریه پولیتیکو، براساس نظرسنجی خبرگزاری آسوشیتدپرس/NORC که روز جمعه منتشر شد، 60 درصد از افراد بزرگسال آمریکا عملکرد شغلی جو بایدن را تایید کردند که این آمار شامل 94 درصد از دموکرات ها و 22 درصد از جمهوری خواهان است.

در موضوع پاندمی کرونا، 70 درصد از افراد بزرگسال نحوه مدیریت بایدن در این بحران بهداشت عمومی را تایید کردند، آماری که شامل 97 درصد از دموکرات ها و 44 درصد از جمهوری خواهان است.

اگرچه درصد تایید بایدن در زمینه مدیریت اقتصاد کمی کاهش داشته اما وی همچنان حمایت اکثریت را در این موضوع در اختیار دارد به طوری که 55 درصد از پاسخ دهندگان بزرگسال از جمله 88 درصد از دموکرات ها و 17 درصد از جمهوری خواهان از سیاست مالی وی حمایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی آسوشیتدپرس درصد تایید عملکرد شغلی بایدن را 60 درصد اعلام کرد

نظرسنجی آسوشیتدپرس درصد تایید عملکرد شغلی بایدن را 60 درصد اعلام کرد