مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 13:102021-03-05اجتماعي

محورهای مواصلاتی استان تهران باز است


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از تداوم بارش باران در شهریار، ملارد، آزادراه تهران-شمال و امام زاده داوود خبر داد و گفت: - محورهای مواصلاتی استان تهران باز است.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص وضعیت راه های مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: از ساعت 23:00 شب گذشته شاهد شروع بارش باران به صورت پراکنده در محورهای شمالی امام زاده هاشم- آهک دره بوده ایم.

مصدقی با بیان اینکه در آزادراه تهران -شمال (تونل 16) شاهد بارش برف خفیف بوده ایم گفت: بارش ها مجدداً از ساعت 8 صبح در ارتفاعات آبعلی، امام زاده هاشم، گدوک، امین آباد، سربندان، آزادراه تهران -شمال و ارتفاعات شمیرانات، امام زاده داوود و ارتفاعات) به صورت برف ظاهر شده اند و و در بقیه محورها به صورت باران تا ساعت 14:00 امروز ادامه یافته اند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران بیان داشت: در حال حاضر فقط در محدوده شهریار و ملارد، آزادراه تهران-کرج، آزادراه تهران - شمال و محور امام زاده داوود بارش باران گزارش شده و بقیه محورها بدون بارش گزارش شده اند.

وی در خصوص وضعیت ترافیکی راه ها نیز عنوان داشت: محور زردبند-فشم (قبل از حاجی آباد) دارای ترافیک پرحجم است و بقیه محورها دارای ترافیک روان بوده و محورهای مواصلاتی استان تهران باز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای مواصلاتی استان تهران باز است

محورهای مواصلاتی استان تهران باز است