مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-05بين الملل

سفیر تازه منصوب شده میانمار استعفا کرد


در ادامه بحران سیاسی در میانمار، سفیر تازه منصوب شده میانمار در سازمان ملل علی رغم آنکه توسط ارتش این کشور منصوب شده بود، از سمت خود کناره گیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد که تینگ مائونگ نایینگ سفیر جدید میانمار در سازمان ملل علی رغم آنکه به تازگی توسط ارتش کشورش به این سمت گمارده شده بود، از سمت خود کناره گیری کرده است.

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی است.

روز یکشنبه 10 اسفندماه، مقام های نظامی میانمار، کیوا میو تان سفیر میانمار در سازمان ملل را پس از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل و درخواست از جامعه بین الملل برای کمک به لغو کودتا در کشورش، برکنار کردند و معاون وی تینگ مائونگ نایینگ را بعنوان سفیر جدید میانمار در سازمان ملل منصوب کردند.

با این حال، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل روز گذشته (پنجشنبه) اعلام کرد که هیأت نمایندگی میانمار طی نامه ای به سازمان ملل گفته است که تینگ مائونگ نایینگ با تحویل نامه استعفای خود.

یادآور شده است که کیوا میو تان همچنان نماینده دائم میانمار در سازمان ملل است .

استعفای سفیر جدید میانمار در سازمان ملل در حالی صورت گرفت که کیوا میو تان روز دوشنبه در نامه ای به مجمع عمومی سازمان ملل، کودتای نظامی در کشورش را غیرقانونی توصیف کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر تازه منصوب شده میانمار استعفا کرد

سفیر تازه منصوب شده میانمار استعفا کرد