مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-05سياسي

هزینه تسلیم در برابر آمریکا صدها برابر ایستادگی مقابل آنهاست


امام جمعه موقت یزد و عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینکه ایستادن در برابر قلدرها هزینه دارد، گفت: هزینه تسلیم شدن در برابر آمریکا صدها برابر ایستادگی در برابر آنهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا مدرسی یزدی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به بحث انرژی هسته ای و قلدری ها، فریب کاری ها و زیاده طلبی های غربی ها به ویژه آمریکایی ها اظهار داشت: اصل فشاری که دشمنان به ملت ایران در قالب قراردادی معروف به برجام پدید آوردند، ظلم بود.

وی عنوان کرد: کشورها و دولت هایی که خودشان این همه سلاح های اتمی و کلاهک های هسته ای را انبار کرده اند و هر روز دنیا را با آن تهدید می کنند، حتی علیه مردم به کار می گیرند، به نحوی که ده ها هزار نفر را در یک آن نابود کردند، مدعی می شوند که ایران نباید فناوری هسته ای داشته باشند و این در حالی است که ایران به کارگیری این سلاح ها علیه مردم بی دفاع را شرعی نمی داند.

عضو فقهای شورای نگهبان تاکید کرد: این فشارها در حالی به ایران وارد می شود که در همین منطقه، اسراییل غاصب با 400 کلاهک هسته ای و عدم عضویت در ان پی تی، از سازمان های بین المللی از جمله آژانس انرژی هسته ای، تمکین نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه تسلیم در برابر آمریکا صدها برابر ایستادگی مقابل آنهاست

هزینه تسلیم در برابر آمریکا صدها برابر ایستادگی مقابل آنهاست