مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-05اقتصادي

49 تعاونی در خراسان جنوبی به ثبت رسید


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 49 تعاونی در این استان به ثبت رسیده و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی رتبه دوم کشور را در موضوع تشکیل تعاونی به دست آورده است.

- غلامرضا اشرفی در دهمین نشست گروه کاری اشتغال و چهارمین نشست ستاد توسعه تعاون شهرستان فردوس افزود: طبق اعلام مرکز آمار ایران همچنین مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت متبوع تعداد تعاونی های در حال بهره برداری و در دست اجرای استان خراسان جنوبی در سال 1399 بیشترین رشد را بین ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور بعد از استان فارس داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، وی اظهار کرد: 78 تعاونی در شهرستان فردوس فعال هستند و یک هزار و 339 نفر اشتغالزایی این تعاونی ها بوده که با پنج هزار و 440 عضو فعالیت می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به سفر بهمن ماه تیم اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان و شهرستان فردوس گفت: 51 طرح از طرف فرمانداری فردوس برای بررسی و پرداخت تسهیلات ارائه شده که در دست بررسی است و به زودی طرح های مصوب برای پرداخت تسهیلات به بانک های شهرستان معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

49 تعاونی در خراسان جنوبی به ثبت رسید

49 تعاونی در خراسان جنوبی به ثبت رسید