مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 19:052021-03-04سياسي

آخرین وضعیت استاد «محمدعلی اسلامی ندوشن»


محمود آموزگار درباره آخرین وضعیت «استاد محمدعلی اسلامی ندوشن» گفت: وضعیت استاد تغییری نکرده و به جز ضعف و ناتوانی و از پا درآمدن که از عوارض کهولت سن است مشکل خاصی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، چند روزی است که برخی رسانه ها و حتی شبکه هایی در فضای مجازی اخباری مبنی بر درگذشت استاد محمدعلی اسلامی ندوشن را منتشر می کنند و در این میان حتی برخی اهالی رسانه هم به خطا رفتند.

برای آخرین وضعیت این استاد ادبیات با محمود آموزگار ناشر و مترجم گفت وگویی انجام شد، وی درباره آخرین وضعیت استاد گفت: امشب با خانم دکتر بیانی همسر استاد ندوشن درباره آخرین وضعیت استاد صحبت کردم که اعلام کردند وضعیت استاد تغییری نکرده و به جز ضعف و ناتوانی و از پا درآمدن که از عوارض کهولت سن است مشکل خاصی ندارند البته ناشنوایی و فراموشی ادواری را هم اضافه کنید.

  وی با بیان اینکه این سومین تماس من با خانواده استاد در پی شایعات اخیر بود توضیح داد: واقعا لازم است قبل از انتشار این قبیل اخبار نسبت به صحت آن اطمینان حاصل شود.

دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن دارای دکتری حقوق بین الملل از دانشگاه سوربن فرانسه و استاد دانشکده حقوق علوم سیاسی، استاد کرسی ادبیات دانشگاه تهران و مؤسس فرهنگ سرای فردوسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت استاد «محمدعلی اسلامی ندوشن»

آخرین وضعیت استاد «محمدعلی اسلامی ندوشن»