مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-04پزشكي

پلمب یک واحد تولیدی سوهان در کاشان/ استفاده از اسانس و رنگ های مصنوعی غیرمجاز


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از پلمب یک واحد تولیدی سوهان در کاشان خبر داد.

- محسن تقی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به انجام بازرسی های پیوسته توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از واحدهای مختلف تولیدی اظهار داشت: اگر این واحدها تخلفی داشته باشند ابتدا به آنها تذکر می دهیم و در صورت عدم رعایت تذکرات پلمب می شوند.

وی از پلمب یک واحد تولیدی تولید سوهان در کاشان خبر داد و ابراز داشت: این واحد تولیدی انواع سوهان را با نام تجاری سپاس طلایی تولید و عرضه می کرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه این واحد تولیدی به دلیل درج شناسه کارگاهی غیرمعتبر بر روی محصولات پلمب شد، تصریح کرد: این کارگاه با حکم مقامات قضایی و با حضور نیروی انتظامی پلمب شد.

وی استفاده از اسانس و رنگ های مصنوعی غیرمجاز را از دیگر فعالیت های غیرقانونی این واحد تولیدی دانست و بیان داشت: تولید محصولات در شرایط غیر بهداشتی نیز از دیگر علل پلمب این واحد و خط تولید آن بود.

قیمت ماسک در منطقه کاشان 800 تومان است تقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قیمت ماسک در منطقه کاشان گفت: با توجه به بررسی های میدانی و طبق تصویب جلساتی که به صورت پیوسته با مسئولین و مدیران مربوطه انجام شد، مقرر گردید قیمت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب یک واحد تولیدی سوهان در کاشان/ استفاده از اسانس و رنگ های مصنوعی غیرمجاز

پلمب یک واحد تولیدی سوهان در کاشان/ استفاده از اسانس و رنگ های مصنوعی غیرمجاز