مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-04اقتصادي

آغاز فروش فوق العاده محصولات میادین میوه و تره بار از 16 اسفند


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از آغاز فروش فوق العاده انواع محصولات میادین میوه و تره بار از روز شنبه 16 اسفند در 253 میدان و بازار میوه و تره بار تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه این طرح در چند نوبت به مرحله اجرا در می آید که نوبت نخست آن از 16 اسفند شروع می شود، افزود: در مرحله اول این طرح، انواع کالاهای فرآوری شده با 12 درصد تخفیف نسبت به قیمت مندرج برای مصرف کننده بر روی کالا در میادین میوه و تره بار عرضه می شود و به مدت یک ماه تا 16 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه از 16 اسفند، انواع دستمال کاغذی و سایر محصولات سلولزی (دستمال توالت و دستمال حوله ای) و انواع کیسه فریزر و کیسه زباله با 12 درصد تخفیف عرضه می شود، اظهار کرد: برای انواع محصولات شوینده و پاک کننده که مصرف آنها در روزهای پایانی سال افزایش می یابد نیز 5 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

راد با بیان اینکه دومین مرحله این طرح از بیستم اسفند آغاز می شود و در آن بخش بیشتری از کالاهای فرآوری شده از جمله لبنیات با تخفیف عرضه می شود، تصریح کرد: در مرحله دوم این طرح، انواع شیر با 10 درصد تخفیف، کره با 5 درصد تخفیف و سایر انواع لبنیات با 7 درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فروش فوق العاده محصولات میادین میوه و تره بار از 16 اسفند

آغاز فروش فوق العاده محصولات میادین میوه و تره بار از 16 اسفند