مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-04اقتصادي

700 هزار نهال مثمر در سطح استان سمنان توزیع و کشت می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه 700 هزار نهال مثمر در سطح استان توزیع و کشت می شود، گفت: این روند تا 20 فرودین سال آتی تداوم خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن میرعماد ظهر پنج شنبه در آیین درختکاری به میزبانی محوطه باز استانداری سمنان ضمن بیان اینکه جهاد کشاورزی نیز در ایام درختکاری اقدام به توزیع درختان مثمر می کند، ابراز داشت: در این راستا بالغ بر 700 هزار نهاد مثمر نیز در سطح استان توزیع و کشت خواهد شد.

وی بابیان اینکه 300 هزار نهال از مجموع تعداد نهال های مذکور سطح استان در میزان هزار هکتار برای توسعه باغات در اراضی شیب دار با اولویت شهرستان میامی و منطقه کالپوش انجام می شود، افزود: یکی از رویکردهای جهاد کشاورزی توسعه باغات در اراضی شیب دار است که این نیز بر طبق همین سیاست صورت خواهد رفت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه 400 هزار نهال دیگر در مابقی شهرستان های استان کاشته خواهد شد، ابراز داشت: روند کاشت و توزیع نهال درختان مثمر در استان سمنان تا بیستم فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

میرعماد بابیان اینکه کشاورزان می بایست با توجه به اقلیم منطقه خود اقدام به کاشت گونه مناسب درخت مثمر کنند، تصریح کرد: درختکاری در فرهنگ دینی و اسلامی بسیار سفارش و تأکید شده است که کاشت درختان مثمر می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 هزار نهال مثمر در سطح استان سمنان توزیع و کشت می شود

700 هزار نهال مثمر در سطح استان سمنان توزیع و کشت می شود