مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-04اقتصادي

زیرساخت های بندری در نوار ساحلی جنوب و شمال کشور تقویت می شود


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، زیرساخت های بندری در نوار ساحلی جنوب و شمال کشور تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد راستاد صبح پنجشنبه در آیین افتتاح طرح های بندر بوشهر اظهار داشت: طی سال های اخیر شاهد اقدامات بسیار خوبی به منظور توسعه زیرساخت های بندری در جنوب کشور هستیم و طرح های مهمی در دست اجرا است.

وی از افتتاح و بهره برداری از طرح توسعه پایانه کانتینری بندر شهید رجایی تا قبل از پایان دولت خبر داد و اضافه کرد: بخش نخست این طرح تا دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران بیان کرد: پایانه و اسکله های نفتی بندر شهید رجایی با سه پست اسکله از دیگر طرح های مهم است که تا دو ماه آینده یکی از اسکله ها به بهره برداری می رسد.

وی از اضافه شدن دو فروند کشتی لایروب مکنده مخزن دار به ناوگان لایروبی بنادر کشور خبر داد و افزود: برای این دو کشتی 80 میلیون یورو تأمین اعتبار شده است.

راستاد ادامه داد: طرح های بندری در طول نوار ساحلی جنوب و شمال کشور در دست اجرا است که شاهد سرعت خوبی در اجرای این طرح ها هستیم و امیدواریم در زمان مقرر تکمیل و افتتاح شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های بندری در نوار ساحلی جنوب و شمال کشور تقویت می شود

زیرساخت های بندری در نوار ساحلی جنوب و شمال کشور تقویت می شود