مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-04اجتماعي

راه اندازی مدرسه حقوق کودک در قزوین


با توجه به اهمیت موضوع حقوق کودکان مدرسه حقوق کودک در سال آینده در دستور کار قرار دارد و اجرای این طرح شامل مدارس شهری و روستایی در تمام مقاطع آموزشی خواهد بود.

- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی کودکان و نوجوانان مدارس تخصصی حقوق کودک در قزوین راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، صدیقه ربیعی روز پنجشنبه 14 اسفند 99 در جلسه کارگروه خانواده با عنوان حقوق کودک در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد ، با اشاره به اینکه کودکان سرمایه های اجتماعی و آینده سازان جامعه هستند ، افزود: باید دستورالعمل های حوزه کودک و خانواده اثرگذار و تصمیم ساز باشد.

وی اظهار داشت: سند ملی حقوق کودکان در کارگروه اجتماعی زنان و خانواده تصویب و افق آن تا سال 1404 تنظیم شده است و چشم انداز وظایف نهادهای مرتبط با پیگیری امور کودکان و نوجوانان را در 10 سال آینده تبیین کرده است.

ربیعی اضافه کرد: در حوزه آسیب های اجتماعی، توانمند سازی و آگاه سازی کودکان بسیار حائز اهمیت است و بی توجهی به این موضوع در آینده نه چندان دور مشکلات بی شماری را در جامعه ایجاد خواهد کرد.

این مسوول با اشاره به افزایش کودک آزاری ، مسائل و مشکلات در این حوزه افزود: متاسفانه گاهی با موضوعاتی در فضای مجازی در خصوص کودک آزاری یا کودک کار مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مدرسه حقوق کودک در قزوین

راه اندازی مدرسه حقوق کودک در قزوین