مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-04سياسي

مزار شهدای کرمانشاه گلباران شد


آیین عطرافشانی و گلباران مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه آیین عطرافشانی و گلباران مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، امروز(14 اسفند) در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گو با ایسنا، گفت: ویژه برنامه گلباران مزار شهدا در آستانه روز بزرگداشت شهدا در تمام شهرستان های استان برگزار شد.

عسگری از شهدا به عنوان حماسه آفرینان انقلاب یاد کرد و افزود: انقلاب ثمره خون شهدا است و اگر امروز در اوج عزت و اقتدار هستیم به برکت خون شهدا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه برای ادامه راه انقلاب به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم، گفت: برای ایستادگی در برابر دشمنان و توطئه های گاه و بی گاه آنها برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب، باید تفکر ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

عسگری در ادامه استان کرمانشاه را یک استان شهیدپرور دانست و افزود: این استان با تقدیم 9800 شهید، 22 هزار جانباز و 1800 آزاده یکی از استان های شهیدپرور کشور است که همواره در عرصه های پاسداری و دفاع از میهن پای کار بوده است.

برگزاری ویژه برنامه کاشت نهال به یاد شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری همایش تجلیل از خانواده های شهدا با رعایت شیوه نامه های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزار شهدای کرمانشاه گلباران شد

مزار شهدای کرمانشاه گلباران شد