مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-04اجتماعي

زنگ خطر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان/ «سراب چنگایی» قرنطینه شد


مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان با اشاره به صدا درآمدن زنگ خطر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان گفت: در این راستا منطقه «سراب چنگایی» قرنطینه شد.

- خرم آباد- مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان با اشاره به صدا درآمدن زنگ خطر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان گفت: در این راستا منطقه سراب چنگایی قرنطینه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد فتحی بیرانوند در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به اینکه در چند روز اخیر متأسفانه در منطقه سراب چنگایی چند مورد تلفات پرندگان به دلیل آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان داشته ایم اظهار داشت: در این راستا جلسه ای با حضور دستگاه های مرتبط برگزار و بلافاصله با همکاری دامپزشکی، علوم پزشکی، محیط زیست و… اقدام به قرنطینه منطقه و همچنین معدوم سازی لاشه پرندگان کردیم.

وی عنوان کرد: در یک کار تیمی و اورژانسی طی چند ساعت موضوع مدیریت شد.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان ادامه داد: متأسفانه بعد از چند ساعت دوباره گزارش شد که در تصفیه خانه نیز تعدادی پرنده تلف شده اند.

فتحی بیرانوند با تاکید بر اینکه خوشبختانه فعلاً شیوع بیماری همان منطقه و حوزه قبلی است ادامه داد: در هر صورت دوباره جلسه ای در قالب پدافند زیستی با حضور دستگاه های مرتبط برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان/ «سراب چنگایی» قرنطینه شد

زنگ خطر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان/ «سراب چنگایی» قرنطینه شد