مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-04اجتماعي

افرادی سوداگرانه تیشه بر ریشه درختان سمنان می زنند


استاندار سمنان با بیان اینکه برخی افراد با انگیزه های سوداگرانه، بی رحمانه تیشه بر ریشه درختان تنومند استان می زنند؛ خواستار حفاظت از منابع موجود به عنوان یکی از اولویت ها در استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر پیش از ظهر امروز در آیین درختکاری که در محوطه باز استانداری سمنان برگزار شد، با گرامیداشت 15 اسفند، است که از دیرباز در کشور ما رواج داشته و مردم اهتمام خاصی به انجام آن و توسعه فضای سبز داشته و دارند.

استاندار سمنان همچنین به وضع بارش در استان نیز اشاره و عنوان کرد: استان سمنان؛ استانی کم بارش و دارای منابع آبی محدود است و ضرورت دارد تا درختکاری در آن چند برابر شود.

آشناگر با بیان اینکه برخی افراد با انگیزه های سوداگرانه، بی رحمانه تیشه بر ریشه درختان تنومند استان می زنند؛ خواستار حفاظت از منابع موجود به عنوان یکی از اولویت ها در استان شد و گفت: توسعه فضای سبز باید جزو اولویت های ضروری و جدی استان باشد.

وی از شهرداری ها، دهیاری ها؛ دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم خواست تا کمک کنند که درختکاری به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

استاندار سمنان ضمن تأکید بر این نکته که یکی از کارهای پراهمیت و اولویت دار ما مقاومت در برابر تغییر کاربری فضای سبز است؛ گفت: باید در طرح های جامع و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی سوداگرانه تیشه بر ریشه درختان سمنان می زنند

افرادی سوداگرانه تیشه بر ریشه درختان سمنان می زنند