مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-04ورزشي

رونمایی از سردیس شهید غازی و کیت جدید تیم سپاهان


امروز، از سردیس شهید غازی کاپیتان اسبق تیم فولادمبارکه سپاهان و کیت جدید این باشگاه ر ونمایی شد، همچنین اعضا باشگاه سپاهان به مناسبت روز درخت کاری چند رأس نهال در محوطه مجموعه فردوس کاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز مراسم رونمایی از سردیس سردار شهید جاویدالاثر حسین غازی، کاپیتان اسبق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با حضور جمعی از پیشکسوتان و بازیکنان این باشگاه، در مجموعه ورزشی فردوس اصفهان برگزار شد.

محمدرضا ساکت، در حاشیه این مراسم اظهار داشت: تاریخ هویت هر کشوری است و این تاریخ است که هویت یک ملت را ترسیم می کند، در تاریخ هر ملت قهرمانان ملی، شناسنامه افتخار آن کشور هستند؛ همه کشورها به قهرمانان علمی خود می بالند، در کشور کم نیستند قهرمانان ملی که باید همواره جایگاه و نام آن ها گرامی داشته شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: تاریخ 70 ساله باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مملو از افتخار و تلاش است، امروز 93 تیم ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته های مختلف زیر چتر مجموعه سپاهان درحال تلاش هستند که حرکت آن ها نیز با تلاش و افتخار همراه بوده است؛ در روزگاری که هجمه های فضای مجازی و اخلاقی وجود دارد هیچ گاه اصول اخلاقی و فرهنگی را فراموش نکرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سردیس شهید غازی و کیت جدید تیم سپاهان

رونمایی از سردیس شهید غازی و کیت جدید تیم سپاهان