مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-04فرهنگي

مجتمع گردشگری سپهر تابناک دیواندره آماده بهره برداری است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از نهایی شدن مراحل ساخت و بهره برداری مجتمع بزرگ تفریحی و گردشگری سپهرتابناک در شهرستان دیواندره خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از نهایی شدن مراحل ساخت و بهره برداری مجتمع بزرگ تفریحی و گردشگری سپهرتابناک در شهرستان دیواندره خبر داد.

یعقوب گویلیان در گفت وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: مجتمع تفریحی و گردشگری سپهرتابناک یکی از بزرگترین مجتمع های گردشگری استان و در شهرستان دیواندره قرار داد و دارای بخش هایی مختلف و متنوعی از جمله مجموعه مدرن پارک آبی، استخر، رستوران، شهربازی، سالن چند منظوره، پمپ بنزین، هتل، پارکینگ و فضای سبز می باشد که در غرب کشور کم نظیر است.

وی افزود: درصورت تکمیل و اتمام این طرح و توسعه بخش های تفریحی، این مجتمع می تواند نقش مهمی را در جذب گردشگر و رونق صنعت گردشگری در شهرستان دیواندره ایفا کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان، با اشاره به حمایت همه جانبه این اداره کل از پروژه های حوزه گردشگری و سرمایه گذاران بخش خصوصی، ادامه داد: استان کردستان هم اکنون یکی ازاستان های پیش رو در زمینه جذب سرمایه گذار و پروژه های در دست احداث در حوزه گردشگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع گردشگری سپهر تابناک دیواندره آماده بهره برداری است

مجتمع گردشگری سپهر تابناک دیواندره آماده بهره برداری است