مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-04اقتصادي

بین بلوک های مختلف وادی رحمت تبریز هیچگونه تفاوتی وجود ندارد


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با اشاره به خبر نابودی سنگ قبرهای وادی رحمت تبریز، گفت: از نظر سازمان آرامستان های شهرداری تبریز بین بلوک های مختلف هیچگونه تفاوتی وجود ندارد و برای هرکدام به یک میزان خدمات رسانی می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با اشاره به خبر نابودی سنگ قبرهای وادی رحمت تبریز، گفت: از نظر سازمان آرامستان های شهرداری تبریز بین بلوک های مختلف هیچگونه تفاوتی وجود ندارد و برای هرکدام به یک میزان خدمات رسانی می شود.

فرخ جلالی گفت: بلوک های مختلف وادی رحمت بر اساس طرح های از پیش تعیین شده اجرایی شده و هرگونه ادعای بی مهری به بلوک های خاص به دور از انصاف و شان متوفیان مومنان است.

وی با اشاره به این که بلوک 65 و فاز دو بلوک 57 جلوتر از سایر بلوک تازه تاسیس ساماندهی و کف سازی شده اند، گفت: در طراحی بلوک های جدید، کاشت نهال و درخت به گونه ای دیگر پیش بینی شده است، به طوری که گرداگرد هر بلوک را فضای سبز تشکیل خواهد داد.

جلالی با اشاره به استفاده از قبور بتونی پیش ساخته در بلوک های دوطبقه، تاکید کرد: به دلیل پیوستگی دیواره های بتونی به یکدیگر، امکان کاشت درخت و درختچه بالای قبور امکانپذیر نیست و در صورت کاشت و پیشرفت ریشه درختان، منجر به تخریب قبور در درازمدت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بین بلوک های مختلف وادی رحمت تبریز هیچگونه تفاوتی وجود ندارد

بین بلوک های مختلف وادی رحمت تبریز هیچگونه تفاوتی وجود ندارد