مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-04فرهنگي

درخشش دانشجویان دانشگاه پیام نور فارس در جشنواره ملی رویش


امیرحسین گودرزی، علی زارع، امیررضا خرم دل، شقایق پاکی پودنکی و مجید فرهمندی در جشنواره ملی رویش درخشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره کشوری رویش دانشگاه پیام نور که به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزار شد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

 در این جشنواره که به معرفی و ارزیابی توانمندی ها و دستاوردهای فرهنگی دانشجویان اختصاص دارد امیرحسین گودرزی از مرکز شیراز رتبه نخست مصنوعات چوبی، رتبه نخست به عنوان کانون کارآفرینی و رتبه دوم ایده برتر و همچنین علی زارع از واحد ارسنجان رتبه نخست گروه نوازی موسیقی دستگاه ایرانی را کسب نمودند.

همچنین امیررضا خرم دل از مرکز شیراز رتبه سوم به عنوان کانون فانوس، شقایق پاکی پودنکی از شیراز رتبه سوم پوستر و مجید فرهمندی از مرکز استهبان رتبه سوم تک نوازی ردیف دستگاه موسیقی ایرانی را از آن خود کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، جشنواره کانون های فرهنگی، هنری دینی و اجتماعی رویش به عنوان یکی از بزرگ ترین جشنواره های دانشگاهی عرصه بروز و ظهور و توانمندی ها و دستاوردهای خانواده بزرگ کانون و فرصتی بی نظیر برای تجلی جایگاه و تداوم و توسعه می باشد که از سوی وزارت علوم طراحی و اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانشجویان دانشگاه پیام نور فارس در جشنواره ملی رویش

درخشش دانشجویان دانشگاه پیام نور فارس در جشنواره ملی رویش