مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-04سياسي

شوراهای شهر و روستا تا آخرین روزی که در صندلی شورا نشسته اند به مردم خدمت کنند


رییس شورای عالی استان ها با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا باید تا آخرین لحظه کار خود را با جدیت انجام دهند، گفت: ما باید تا آخرین لحظه ای که قانون به ما اجازه داده است به مردم خدمت کنیم.

- رییس شورای عالی استان ها با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا باید تا آخرین لحظه کار خود را با جدیت انجام دهند، گفت: ما باید تا آخرین لحظه ای که قانون به ما اجازه داده است به مردم خدمت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا احمدی در چهلمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها با بیان اینکه به پایان دوره پنجم شوراهای شهر و روستا نزدیک می شویم، گفت: باتوجه به اینکه ما وظیفه داریم تا آخرین لحظه ای که قانون به ما اجازه داده در مسند شورا به مردم خدمت کنیم و از خدمت صادقانه دست بردار نباشیم.

بنابراین باید در این روزها به مانند همان روزهای اول ورودمان به شورا کار کنیم و اینطور نباشد که بگوییم چندماه دیگر انتخابات شوراهاست و کار خود را رها کرده و به فکر تبلیغ برای انتخابات باشیم.

وی افزود: مردم خدمت صاقانه را می بینند و از منتخبین خود انتظار دارند تا آخرین روزی که در صندلی شورا نشسته اند کار کنند.

رییس شورای عالی استان ها همچنین خطاب به دهیاران و شهرداران که منتخبین شوراها هستند گفت: درخواست من این است که تا آخرین لحظه از خدمت به مردم دست برندارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای شهر و روستا تا آخرین روزی که در صندلی شورا نشسته اند به مردم خدمت کنند

شوراهای شهر و روستا تا آخرین روزی که در صندلی شورا نشسته اند به مردم خدمت کنند