مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:202021-03-04اقتصادي

اجرای 53 پروژه شاخص در شهرهای جدید


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال 1399 بالغ بر 53 پروژه شاخص با ارزش بیش از 6000 میلیارد تومان در شهرهای جدید اجرا شده است، گفت: با توجه به رشد زیرساخت ها و خدمات در شهرهای جدید جذابیت سکونت افزایش یافته و نرخ رشد در این شهرها به شش برابر کلانشهرهای کشور رسیده است.

- حبیب اله طاهرخانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در سال 1399 تعداد 53 پروژه شاخص به ارزش بیش از 6000 میلیارد تومان در شهرهای جدید اجرا کردیم که به لطف خدا بخش عمده ای از این پروژه ها به پایان رسیده یا در مراحل انتهایی قرار دارد.

آزادراه سهند، بزرگراه های صدرا و علوی، متروی شهرهای جدید گلبهار، بهارستان، مجلسی و فولادشهر، بوستان مشاهیر در پرند، مرکز محله دریا در هشتگرد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در عالیشهر، مراکز جامع درمانی در فولادشهر و عالیشهر و کتابخانه عمومی در سهند از جمله این پروژه ها است.

وی افزود: پروژه های مذکور در بخش های ورزشی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، مذهبی، تفریحی، تجاری ـ اداری، راهسازی، قطار شهری، پارک و فضای سبز، مرکز محله و ناحیه است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه بیشترین تعداد پروژه های شاخص در شهرهای پردیس، سهند، فولادشهر، هشتگرد و گلبهار به اجرا رسیده است، گفت: با وجود بیماری کرونا توانستیم تا پایان شهریورماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 53 پروژه شاخص در شهرهای جدید

اجرای 53 پروژه شاخص در شهرهای جدید