مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 04:452021-03-04سياسي

ویروس جهش یافته فضای مجازی


هشدار درباره تبعات و خطرات رها بودن فضای مجازی از آن دست مواردی است که تا جامعه درگیر اثرات ملموس زیان های آن نشود، عده ای با عناوین مختلف همچون متهم کردن هشداردهندگان به مخالفت با آزادی و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، عباس شمسعلی طی یادداشتی در خود ایجاد نکردند.

هرچند تعداد زیادی از آنها امروز متاسفانه دستشان از دنیا کوتاه است و با همین ذهنیت راهی دیار باقی شدند، اما بسیاری از این افراد پس از گرفتار شدن به بیماری کرونا و تحمل عوارض آن و دوران سخت قرنطینه اکنون پشیمان از رفتار گذشته تبدیل به هشدار دهندگانی دلسوز برای اطرافیان خود شده اند تا مانع بیمار شدن آنها شوند.

از این نمونه هشدارها که توسط عده ای جدی گرفته نمی شود تا زمانی که همان افراد گرفتار آن شوند در زندگی روزمره اجتماعی به وفور قابل دیدن است؛ از موتور سوارانی که به توصیه استفاده از کلاه ایمنی می خندند، یا رانندگانی که استفاده از کمربند ایمنی را شوخی می انگارند اما با وقوع تصادفی هولناک اگر جان سالم به در برند و عمرشان به دنیا باشد دیگر استفاده از این تجهیزات ایمنی را ترک نمی کنند.

هشدار درباره تبعات و خطرات رها بودن فضای مجازی نیز از آن دست مواردی است که تا جامعه درگیر اثرات ملموس زیان های آن نشود، عده ای با عناوین مختلف همچون متهم کردن هشدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس جهش یافته فضای مجازی

ویروس جهش یافته فضای مجازی