مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 18:552021-03-03سياسي

معلمان حقوق واقعی خود را دریافت نمی کنند


نماینده ولی فقیه در گیلان عدم رؤیت استاد و معلم را از چالش های آموزش مجازی عنوان کرد و گفت: هنوز معلمان ما دستمزد و حقوق واقعی خود را دریافت نمی کنند و باید بیشتر به آموزش وپرورش توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از رشت، آیت الله رسول اظهار کرد: نظام آموزشی ما چه در مدارس و دانشگاه ها و چه در حوزه های علمیه الحمدالله باوجود شرایط کرونایی تعطیل نشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه قبل از کرونا در روستاهای دوردست نیز معلمانی برای تدریس به دانش آموزان حضور می یافتند، گفت: حال که امروزه این شرایط فراهم نیست، می بایست از سایر راه ها برای آموزش استفاده کرد.

امام جمعه رشت عدم رؤیت استاد و معلم را از چالش های آموزش مجازی عنوان کرد و افزود: هنوز معلمان ما دستمزد و حقوق واقعی خود را دریافت نمی کنند و باید بیشتر به آموزش وپرورش توجه شود.

فلاحتی یکی از وظایف مهم آموزش وپرورش را پیش بینی سازوکارهای لازم برای تربیت دانست و بیان کرد: برای تربیت کودکان در مهدکودک ها اتاق فکری از اساتید حوزه و دانشگاه تشکیل دهید.

وزیر آموزش وپرورش نیز در این دیدار شبکه شاد را محیطی امن برای تبادل اطلاعات دانش آموزان دانست و اظهار کرد: بیش از 300 هزار کانال با محتوای دینی و فرهنگی در این شبکه تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان حقوق واقعی خود را دریافت نمی کنند

معلمان حقوق واقعی خود را دریافت نمی کنند