مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 18:102021-03-03سياسي

ایران جز 10 کشور برتر دنیا در تولید فولاد


علی الرغم اینکه بحث کرونا بود کل صنعت دنیا با رکورد مواجه شده بود تولید فولاد ایران افزایش پیدا کرده و ما جز 10 کشور برتر دنیا در زمینه تولید فولاد هستیم.

- ایسنا/لرستان معاون وزیر صمت گفت: علی الرغم اینکه بحث کرونا بود کل صنعت دنیا با رکورد مواجه شده بود تولید فولاد ایران افزایش پیدا کرده و ما جز 10 کشور برتر دنیا در زمینه تولید فولاد هستیم.

علیرضا شهیدی امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان صمت لرستان، اظهار کرد: شرایط سختی در کشور حاکم است و جذاب از تحریم ها کرونا نیز عامل پس رفت اقتصاد کشور شده است.

وی ادامه داد: با تدابیری که انجام شد و نظارت خوب مقام معظم رهبری و در کنار آن ریاست جمهور و وزیر صمت، نتیجه این شد ک خیلی از کارخانه هایی که تعطیل شده بودند دوباره به چرخه تولید بازگشتند.

شهیدی افزود: آمارهای بخش صنعت شاهد آمارهای خوبی هستیم، در بخش لوازم خانگی با خروج دو برند مطرح از بازار کشور با مشکلاتی مواجه شدیم که کارخانه های داخلی با تولیدات خود توانستند این کمبود را جبران کنند.

این مسئول تصریح کرد: الان ما مقداری با کمبود منابع در سطح کشور مواجه هستیم، نفت حدود 20 درصد سال های نرمال صادر می شود، یعنی می شود گفت صادرات نفت نداریم و بهای آنچه صادر شده به سختی وارد کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جز 10 کشور برتر دنیا در تولید فولاد

ایران جز 10 کشور برتر دنیا در تولید فولاد