مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 18:002021-03-03سياسي

مشکلات کرونا ضرورت حضور در جشن نیکوکاری را بیشتر کرده است


با شیوع ویروس کرونا و گرفتاری های پیش آمده، باید امسال نگاه ویژه ای به جشن نیکوکاری داشته باشیم و با حضور در این جشن نیکوکاری خود را بیمه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو گرفتاری های پیش آمده در کشور باید امسال نگاه ویژه ای به جشن نیکوکاری داشته باشیم و با حضور در این جشن نیکوکاری خودمان را بیمه کنیم و از رحمت الهی بهره مند شویم.

وی بیان کرد: انسان هایی که به واسطه نعمت الهی تمکن مالی خوبی دارند نباید بخل بورزند، بخل برخلاف نظام آفرینش و خلقت است و بدانند نظام خلقت کسانی را که بر خلاف دستورات خدای متعال بخل داشته باشند و فقط به فکر خودشان باشند قطعاً مورد مجازات الهی خود قرار خواهد داد.

نورمفیدی گفت: خوشحال کردن نیازمندان بسیار باارزش بوده و توصیه من به همه برادران و خوهران این است هر آن کس که به هر مقداری تمکن مالی دارد در این جشن احسان و نیکوکاری شرکت کند.

وی اضافه کرد: خوشحال کردن خانواده ها محروم و نیازمند نزد خدای متعال با ارزش است و بی پاسخ نخواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به وقوع زلزله در سی سخت استان کهگیلویه و بویر احمد، گفت: زلزله ای که اخیراً در سی سخت با سرمای شدید زمستان آمده است مشکلاتی بسیاری را برای آنها فراهم آورده که باید به کمک این زلزله زدگان بشتابیم تا خداوند پاداش دنیوی و اخروی به ما عطا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کرونا ضرورت حضور در جشن نیکوکاری را بیشتر کرده است

مشکلات کرونا ضرورت حضور در جشن نیکوکاری را بیشتر کرده است