مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 16:502021-03-03اجتماعي

24 درصد دانش آموزان استان کرمان چاق یا دارای اضافه وزن هستند


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مرحله اول ثبت اطلاعات دانش آموزان در طرح کوچ حاکی از این بود که 24 درصد دانش آموزان چاق یا دارای اضافه وزن هستند.

- ایسنا/کرمان معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مرحله اول ثبت اطلاعات دانش آموزان در طرح کوچ حاکی از این بود که 24 درصد دانش آموزان چاق یا دارای اضافه وزن هستند.

ماشاالله میرزاحسینی در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان گفت: در مرحله اول ثبت اطلاعات قد و وزن دانش آموزان در سامانه سناد در قالب طرح کوچ، اطلاعات بیش از 96 درصد دانش آموزان استان ثبت شد.

وی افزود: داده های پایش شده از سامانه سناد در مرحله اول ثبت اطلاعات دانش آموزان، حاکی از این بود که 24 درصد دانش آموزان چاق یا دارای اضافه وزن هستند که بعد از مداخلات مربیان تربیت بدنی برای اصلاح تغذیه و سبک زندگی دانش آموزان چاق و اضافه وزن، دانش آموزانی که موفق به کاهش وزن شده اند به یادگار، درختی در مدرسه محل تحصیلشان غرس می کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در مرحله دوم ثبت اطلاعات دانش آموزان تاکنون اطلاعات 24 درصد دانش آموزان ثبت شده و این روند تا 20 اسفند 99 ادامه دارد که در این خصوص تلاش مدیران مدارس، معاونان اجرایی و مربیان تربیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 درصد دانش آموزان استان کرمان چاق یا دارای اضافه وزن هستند

24 درصد دانش آموزان استان کرمان چاق یا دارای اضافه وزن هستند