مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-03اجتماعي

راه ناهموار پارک و دورنمای علم و فناوری فارس


پارک علم و فناوری فارس، جایی ست به تقریب نادقیق در میانه ارتفاعات شمالغرب شیراز، جایی که آسفالت به در ورودی پارک که می رسد، ته می کشد! مقصد برای پیاده ها، - ایسنا/فارس پارک علم و فناوری فارس، جایی ست به تقریب نادقیق در میانه ارتفاعات شمالغرب شیراز، جایی که آسفالت به در ورودی پارک که می رسد، ته می کشد! مقصد برای پیاده ها، بس دور و ناهموار و سربالایی است به قدری که طی این طریق برای کوهنوردان حرفه ای هم بسی دشوارست چه رسد خبرنگاران همواره پیاده.

پارک علم و فناوری فارس، علاوه بر دوری و صعب و العبوری، مشکل دیگری هم دارد و آن اینکه مسئولانش، جز مواردی، اعتقادی به رسانه ندارند و از همین باب با وجود چپ راهی و دشواری راه، حاضر به تامین وسیله نقلیه برای جماعت پیاده، خصوصا خبرنگاران و عکاسان خبری نیستند، موضوعی که بین رسانه و این مرکز علمی پژوهشی، فاصله انداخته و رسانه را در پوشش اخبار، حتی اگر با حضور مسئولان ملی هم باشد، دچار تردید کرده است.

چهارشنبه 13 اسفند و در ابتدای روزی از روزهای پر افت و خیز شیوع کرونا، میزبانی پارک علم و فناوری فارس از یک نمایشگاه و بازدید معاون وزیر ارتباطات، منجر به آفیشی شد که به روال معمول، جز خبرنگاران 2 رسانه و عکاس یک رسانه، نتوانستند خود را برای رفتن و پوشش آن متقاعد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ناهموار پارک و دورنمای علم و فناوری فارس

راه ناهموار پارک و دورنمای علم و فناوری فارس