مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-03پزشكي

انتشار نتایج ارزیابی استنادی جامع نشریات مصوب وزارت بهداشت


مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی، نتایج ارزیابی استنادی جامع خود از نشریات مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال 1398 را منتشر کرد.

- مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی، نتایج ارزیابی استنادی جامع خود از نشریات مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال 1398 را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارش ارزیابی استنادی (Journal Citation Reports-JCR) یکی از روش های متداول و پذیرفته شده ارزیابی نشریات علمی است که انجام درست آن نیازمند در اختیار داشتن تمامی اطلاعات (آرشیو شماره ها و تمامی عنوان نشریات) است.

همواره در حفظ جامعیت و روزآمدی اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی نشریات پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) تلاش شده است؛ به گونه ای که در حال حاضر کلیه نشریات علمی-پژوهشی وزارت علوم و بهداشت به صورت دسترسی آزاد در اختیار کاربران است و ماهانه میلیون ها کاربر به دانلود و مطالعه مقالات علمی از طریق این پایگاه علمی می پردازند.

در گزارش ارزیابی استنادی (JCR)، تنها نشریاتی می توانند شرکت داشته باشند که علاوه بر دارا بودن درجه علمی- پژوهشی، حداقل 3 سال سابقه انتشار داشته و در سال مورد گزارش، با حداقل 20 مقاله در هر سال، دوره انتشار خود را کامل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار نتایج ارزیابی استنادی جامع نشریات مصوب وزارت بهداشت

انتشار نتایج ارزیابی استنادی جامع نشریات مصوب وزارت بهداشت