مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 15:302021-03-03سياسي

بیش از 300 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در کرمانشاه افتتاح شد


با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از 300 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کرمانشاه افتتاح شد.

- کرمانشاه- با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از 300 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی بختیاری بعد از ظهر امروز در مراسم واگذاری واحدهای مسکونی به خانوارهای مددجوی کمیته امداد استان کرمانشاه که به صورت نمادین در روستای تازه آباد شهرستان گیلانغرب برگزار شد، با بیان اینکه نیازمندان و محرومان تحت حمایت این نهاد عائله خداوند هستند، اظهار کرد: بار مهربانی نظام بر دوش کمیته امداد است و این نهاد در کشور وظیفه خدمت رسانی بدون منت به این محرومان را برعهده دارد.

وی با اشاره به سالروز تأسیس نهاد کمیته امداد در چهاردهم اسفند ماه 57، افزود: دغدغه اصلی و جدی انقلاب، امام راحل (ره) و حال حاضر رهبر معظم انقلاب اسلامی خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر اساس آیه قرآنی اسس علی التقوی بنا نهاده شده است، تاکید کرد: به دلیل آنکه انقلاب اسلامی، قرآنی بود انقلاب محرومان لقب داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 300 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در کرمانشاه افتتاح شد

بیش از 300 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در کرمانشاه افتتاح شد