مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-03اقتصادي

ایران جزو 10 کشور برتر دنیا در بخش تولید فولاد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا شهیدی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات کشور گفت: علیرغم شیوع ویروس کرونا ایران اسلامی جزو یکی از 10 کشور برتر جهان در بخش تولید فولاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا شهیدی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: امروز علاوه بر موضوع تحریم ها کرونا نیز شرایط اقتصادی کشور را سخت تر کرده است و با توجه به محدودیت های منابع اقتصادی با مشکلاتی در بخش های مختلف مواجه شده ایم.

وی افزود: با تدابیری که مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری و مقام عالی وزارت صنعت و معدن اندیشیدند، خیلی از کارخانه های تعطیل به رونق تولید بازگشت و بصورت 2 و سه شیفت فعالیت می کنند.

معاون وزیر صنعت بیان کرد: در بحث صنعت کار های خوبی صورت گرفته که علیرغم مشکلاتی در رابطه با لوازم خانگی ال جی و سامسونگ برند های داخلی با تولیدات خود بخش عمده ای از این مشکلات را برطرف کرده اند.

شهیدی یادآور شد: امروز ظرفیت پتروشیمی کشور از 50 میلیون تن علیرغم همه مشکلات به 100 میلیون تومان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جزو 10 کشور برتر دنیا در بخش تولید فولاد است

ایران جزو 10 کشور برتر دنیا در بخش تولید فولاد است