مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-03بين الملل

محکومیت 37 میلیون دلاری آمریکا به نفع ایران نهایی شد


دیوان داوری دعاوی ایران و ایالات متحده مستقر در شهر لاهه، شکایت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه دولت آمریکا بر خلاف تعهدات آن کشور در بیانیه های الجزایر با وضع مقررات خزانه داری در تاریخ 26 فوریه 1981 مانع از انتقال یا تاخیر در انتقال بخشی از اموال متعلق .

- دیوان داوری دعاوی ایران و ایالات متحده مستقر در شهر لاهه، شکایت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه دولت آمریکا بر خلاف تعهدات آن کشور در بیانیه های الجزایر با وضع مقررات خزانه داری در تاریخ 26 فوریه 1981 مانع از انتقال یا تاخیر در انتقال بخشی از اموال متعلق به ایران پس از انعقاد بیانیه ها شده است، وارد دانسته و مقرر کرد که دولت آمریکا نسبت به انتقال اموال باقیمانده در آمریکا اقدام کرده و یا خسارات ایران را جبران نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری که وظیفه مدیریت و هماهنگی تمامی دعاوی بین المللی دولت و دستگاههای دولتی را بر عهده دارد: دیوان داوری دعاوی ایران و ایالات متحده مستقر در شهر لاهه، دولت آمریکا را به موجب حکمی به پرداخت خسارت مالی و استرداد بعضی از اموال متعلق به دولت و دستگاه های دولتی ایران محکوم کرد.

در این حکم دیوان شکایت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه دولت آمریکا بر خلاف تعهدات آن کشور در بیانیه های الجزایر با وضع مقررا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 37 میلیون دلاری آمریکا به نفع ایران نهایی شد

محکومیت 37 میلیون دلاری آمریکا به نفع ایران نهایی شد