مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 14:152021-03-03اجتماعي

اجرای طرح خدمات مجازی در 8 کتابخانه زنجان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان از اجرای طرح خدمات مجازی در هشت کتابخانه زنجان خبر داد.

- امیرعلی نیک بخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در دوران کرونا، به دلیل محدودیت های که در تعاملات انسانی پدید آمد و استفاده از راهکاری چون قرنطینه شدن و نظیر آن برای مصون ماندن از ابتلا به ویروس، موجب برجسته شدن و بازشکوفایی خدمات مجازی در کتابخانه ها شد.

وی تصریح کرد: با توجه به خطراتی که بازگشایی کتابخانه ها داشت، از همین رو طی یک سال گذشته کتابخانه های عمومی در مقاطعی تعطیل و در مقاطعی هم با کمتر از ظرفیت خود فعالیت کرده اند، از همین رو اغلب خدمات به صورت مجازی ارائه شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت کتابخانه های عمومی در ایام کرونا گفت: دراین دوره اگر چه حضور اعضای کتابخانه کم رنگ شده است، ولی کتابخانه ها فعالیت خود را تعطیل نکردند و کتابداران با حضور در محل کار، خدمات خود را به صورت مجازی و غیرحضوری برای حفظ فرهنگ کتاب و کتابخوانی ارائه کردند.

نیک بخش در ادامه از اجرای طرح خدمات مجازی خبر داد و افزود: این طرح با هدف تأمین نیازهای پژوهشی دانشجویان، محققان و جلوگیری از قطع ارتباط دانشجویان با کتابخانه های عمومی، خدمات دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی در کتابخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح خدمات مجازی در 8 کتابخانه زنجان

اجرای طرح خدمات مجازی در 8 کتابخانه زنجان