مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:502021-03-03اقتصادي

مبنای شهر انسان محور رویکرد فلسفی نیست


شهردار شیراز با تاکید بر اینکه دیدگاه انسان محور، امری در حوزه شهرسازی است و به حوزه فلسفی این رویکرد ورود نکرده ایم، تاکید کرد: در این دیدگاه ترجیح پیاده بر سواری و انسان بر خودرو مدنظر قرار دارد.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با تاکید بر اینکه دیدگاه انسان محور، امری در حوزه شهرسازی است و به حوزه فلسفی این رویکرد ورود نکرده ایم، تاکید کرد: در این دیدگاه ترجیح پیاده بر سواری و انسان بر خودرو مدنظر قرار دارد.

حیدر اسکندرپور چهارشنبه 13 اسفند در نخستین کنفرانس بین المللی معماری و شهرسازی طراحی پایدار و فراگیر برای همگان، بیان کرد: ارتقای کیفیت زندگی در شهرها، نیاز مردم است و با توجه به این موضوع ما در مجموعه مدیریت شهری شیراز پیاده مداری و حرکت پیاده در شهر را اولویت اقدامات خود قرار داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری شیراز، اسکندرپور افزود: در کنار اقدامات خوبی که برای توسعه زیرساخت ها انجام شده، امروز ضروری است که به ارتقای کیفیت زندگی شهروندان هم توجه کنیم.

شهردار شیراز ضمن تشریح رویکرد انسان محوری مدیریت فعلی شهری در این کلانشهر، گفت: تمایل به سازندگی و توسعه زیرساخت ها پس از دوران دفاع مقدس، مدیران شهری را از کیفیت بخشی به زندگی در شهرها غافل کرد و خواسته ای که در مردم برای توسعه فیزیکی وجود داشت، مدیران شهری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبنای شهر انسان محور رویکرد فلسفی نیست

مبنای شهر انسان محور رویکرد فلسفی نیست